It's beginning to look a lot like Christmas

Z czystym sumieniem mogę już zacząć wczuwać się w klimat świąt. W niedzielę zaliczyłam test o spółkach. Później babka przeczytała nam pytania z egzaminu i prawidłowe odpowiedzi, a że zostało sporo czasu i nic do roboty, spytała, czy nie chcielibyśmy spróbować napisać zerówki. Tym sposobem jeden egzamin mam już z głowy. 

A wczuwanie się w świąteczny klimat w moim przypadku oznacza, że jeszcze dziś posiedzę z ciepłą herbatką przy komputerze, jutro spotkam się ostatni raz w tym roku z przyjaciółkami, a po powrocie wezmę się do roboty. Sałatki i ciasta same się nie zrobią, do tego trzeba posprzątać.

Przyznam szczerze, że w tym roku jestem wyjątkowo nieprzygotowana na święta. Jak do tej pory umyłam tylko okno (jedno w całym domu, ciekawe, kto umyje resztę) i zgrałam sobie na telefon świątecznego Michaela Buble i Etiudę zimową, której zresztą jeszcze nie przesłuchałam. Nie mam prezentów (chyba, że dla siebie), dekoracji, chatka z piernika czeka na złożenie, choinka goła... a Wigilia pojutrze.

Życzę Wam spokojnych świąt. Odpocznijcie, najedzcie się, nie pokłóćcie z rodziną. ;)


Komentarze

  1. A u mnie jutro ostatni dzien pracy i jedziemy w czwartek do moich rodzicow. Ale mam tyle pracy... wiec nie odpoczne do konca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli przez święta masz spokój? To i dobrze:)
    I to fakt, wszyscy teraz rzucą się na świąteczną krzątaninę ale mimo narzekań, chyba ludzie ją lubią, co?:)
    I wzajemnie, dobrych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze tylko dziś i już wolne :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. noo i gitarka, wszystko ogarniasz ;-) wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znów obolała i na wiecznym chorobowym, więc świąt nie poczuję, ale Ty zasłużyłaś. Zatem... Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jesteś w podobnej sytuacji jak ja ;) Generalnie nie było u mnie żadnych przygotowań, również sprzątania, nawet mycia okien. Niemal do samej wigilii siedziałam w pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję , ze mimo dużej ilośći pracy udało Ci się spędzić Święta w rodzinnym gronie i w miłej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz