I am not throwing away my shot / Podsumowanie 2019

Jak pamiętacie lub też nie, mniej więcej rok temu postawiłam sobie kilka zadań na 2019 rok. Czy udało mi się je zrealizować? Z grubsza tak, a trochę bardziej szczegółowe podsumowanie poniżej:

1. Przeżyć 
Oto jestem!

2. Pieniądze
Milionów się nie dorobiłam, ale trochę oszczędności mam.

3. Ciało
No dobra, tu trochę zawaliłam. Kilka razy byłam u fryzjera, regulowałam brwi, ale nie udało mi się schudnąć. Za to nie przytyłam, zawsze coś! Ale coraz bardziej olewam swój wygląd i trochę mnie to martwi...

4. Zachować pracę
Na razie się udało, ale w lutym kończy mi się dwuletnia umowa. Przez myśl mi nie przeszło, że mogłabym nie dostać przedłużenia, a przecież jestem raczej pesymistką. Po drodze dostałam nawet drobną podwyżkę. 

5. Przyjemności
O kurczę, o tych wszystkich przyjemnościach mogłabym napisać osobny post. Koncerty, mecze, wycieczki rowerowe, wyjazdy, wyjścia z ziomkami na piwo, kino, książki, filmy... Niczego sobie nie żałowałam. ;) 

Co do 2020, to postanowienia będą podobne, ale o tym prawdopodobnie napiszę kolejny post. Tymczasem zostawiam Was z piosenką z Hamiltona, w którym ostatnio się zakochałam.

Komentarze

  1. To i tak całkiem nieźle. Zawsze coś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeżyć to już dla wielu ogromny sukces :D Jeśli chodzi o pracę to nie dawaliby Ci podwyżki, gdyby mieli Cię zwolnić - bądź mimo wszystko dobrej myśli :)
    Ciekawa jestem Twoich noworocznych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz czekamy na postanowienia :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Great blog, I follow you # 28 ,follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz