looking like a true survivor, feeling like a little kid

Okej, skoro mamy ten 2019 rok, to coś wypadałoby z nim zrobić, prawda?

Pierwszy i najważniejszy cel, jaki sobie postawiłam, jest niezmienny od lat. Czy to znaczy, że w poprzednich latach nie udało mi się go zrealizować? Wręcz przeciwnie! A ten cel to przeżyć.

Druga sprawa, tylko troszkę mniej ważna (choć możecie się z tym kłócić) - pieniądze. Uświadomiłam sobie, że jeśli nie chcę spędzić całego życia na garnuszku taty, to powinnam sama się o to zatroszczyć, bo nikt nie da mi nic za darmo. Nie dostanę mieszkania od rodziców, spadku po dalekim krewnym, ani nie wyjdę za bogatego mężczyznę. Mogę co najwyżej odziedziczyć połowę domu, którego utrzymanie kosztuje tyle, że nie byłoby mnie na niego stać. Chcę więc odkładać, by za jakiś czas mieć choć na wkład własny.

Trzy to moje ciało. Od dawna nie byłam ze sobą szczera i nie chciałam się przyznać, że przestaję się sobie podobać. Przytyłam, a co za tym idzie, zaczęłam się ubierać byle jak. Nawet głupich brwi nie chce mi się wyregulować! Chcę o siebie wreszcie zadbać.

Czwórka - zachować pracę. Kokosów nie zarabiam, ale na tę chwilę raczej nie znajdę nic za wyższą stawkę, a tę pracę w miarę lubię, dogaduję się z ludźmi, ogarniam. A praca równa się pieniądze, których potrzebuję.

I wreszcie pięć - robić rzeczy, które sprawiają mi przyjemność. Podróżować, keszować, jeździć na rowerze, oglądać filmy, czytać książki, spacerować, chodzić do kina, na mecze, koncerty, spędzać czas ze znajomymi... Może znaleźć nową pasję. :)


P.S. Jakie filmy/seriale Netfliksa polecacie?

Komentarze

  1. to teraz tylko wcielać plany w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twój pierwszy cel. Bije z niego radość.

    Na netflixie polecam ci Odyseję Kosmiczną 2001 i Sensacje XX wieku.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to życzę powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam dostępu do Netflixa, nie lubię płacić za oglądanie telewizji, skoro istnieją darmowe kanały :D Wykupowałam dostęp do Playera i przez to utkiwiłam oglądając seriale chyba przez rok :D Nie robiłam nic oprócz tego xD
    Plany masz bardzo ciekawe, ale jednak życzę Ci, byś porozglądała się za nową pracą, skoro stara Cię nie satysfakcjonuje ;) Nie musisz składać wypowiedzenia by przeglądać oferty i wysyłać CV :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie ma czegoś takiego jak darmowa telewizja? Nawet jeśli masz tylko podstawowe programy, to i tak płacisz przecież abonament radiowo-telewizyjny.
      Nigdzie nie napisałam, że praca mnie nie satysfakcjonuje. Nie satysfakcjonują mnie pieniądze, które w niej zarabiam.

      Usuń
  5. Breaking bad, Sex education, La casa de papel, Alias Grace, Peaky blinders, The crown

    Życzę powodzenia w planach, zwłaszcza w tym ostatnim punkcie. Często to on jest właśnie najtrudniejszy do spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zależy, co cię na Netflixie interesuje. Z filmów to "Bright", z seriali "Dark, "Atypowy", zaczęłam też "Rzymskie dziewczyny" i też zapowiada się fajnie. No i powodzenia w osiąganiu celów, bo to zawsze się przydaje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że dalej trzymasz się swoich postanowień.
    Powodzenia, trzymam kciuki!
    Jeśli chodzi o seriale Netflixa, to gorąco polecam "The Good Place" - wciąga, oj wciąga...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz