every scar is a story I can tell

Niech mnie ktoś kopnie w zadek i każe mi zabrać się do roboty... 

Żadnych wyjazdów już w tym roku nie planuję. Za pasem kolejny rok akademicki - miałam zacząć zajęcia w ten weekend, ale nie skończyli remontu wydziału na czas. Kurs prawka wielkimi krokami zbliża się do końca - a właściwie już się skończył, przede mną tylko dziesięć dodatkowych godzin, wewnętrzny egzamin i mogę próbować zdawać państwowy. 

Nawet dziewczyny opowiadają, ile CV wysłały i na ilu rozmowach były. A ja? Siedzę w domu na tyłku i nie chce mi się nawet poprawić swojego CV... o wysyłaniu nie mówiąc. Najlepiej marudzić:


Tymczasem tata bawi się na wycieczce we Włoszech i siedzę sama w domu. Chociaż trochę samotności mi nie przeszkadza, to bawiłabym się zdecydowanie lepiej, gdyby Życzenie akurat nie postanowił zachorować. Wpadły dziewczyny, ale mam wrażenie, że nie za bardzo lubią u mnie przebywać. 

Jeszcze raz któraś powie, że w moim przypadku wyprowadzanie się z domu jest bez sensu, bo mam dużo miejsca, to nie ręczę za siebie... Przynajmniej Aśka mnie rozumie, ale ona akurat nie jest w stanie skupić się na czymś innym niż jej problemy przez dłużej niż pięć sekund. Ale na to narzekałam już nie raz. 

To co, kopniak od was? 

Komentarze

  1. Ile ja bym dała, żeby tak trochę pobyć sama... bym się w końcu wyspała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię siedzieć sama;p wolę jak się dużo osób kręci koło mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami samotność każdemu z nas jest potrzebna, ale skoro nie chcesz pewnych rzeczy zmieniać, to przecież nic na siłę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem. Sama po skończeniu studiów z jednej strony chciałam znaleźć jakąś pracę, ale z drugiej nie chciało mi się nic robić w tym kierunku.
    Sama chciałabym się już wyprowadzić z domu. Nie jest to takie łatwe jakby się mogło wydawać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień jest jaka jest i nic nie zrobisz, jak się nie chce :P Ale wierzę w Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naciesz się samotnością i wolnością, a potem szukaj, szukaj, szukaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem trzeba sobie odpocząć :)
    Powodzenia na prawku! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. KOP ------------> (trafiłam? ) ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz