dla mnie też niezbyt łaskawy był dzień, czyli o tym, że myślałam, iż będzie łatwiej

Mogłabym być teraz gdzie indziej, kończyć któreś kolejne piwo, oglądać kolejny film, który właściwie nic mnie nie obchodzi, albo spać już wtulona w jego ramię. Tylko że jakoś nie potrafimy się ostatnio dogadać.

Mów do mnie, proszę, przecież nie czytam ci w myślach. Mów.

Jakbym sama mówić potrafiła.
Ja też zdradzę wam sekret: to działa też w drugą stronę.

Naprawdę myślałam, że będzie łatwiej. Było łatwiej. Kesze, piwo, kino, kręgle. Rower, spacer, koniec świata. U mnie, u niego, film, czipsy, popcorn. Tort, sernik, kopiec kreta. Whisky, piwo, wino, earl grey. A przecież nic się nie zmieniło.

*.*

Jest środek sesji, a ja jak zwykle nie myślę o tym, o czym powinnam. Na razie zaliczone mam trzy przedmioty, zostało... dużo. Nie chce mi się nic. Potrzebuję wiosny. Dla mnie też za długa zima i zła... 


ale przyznaj, że w sumie się żyje cudnie 
i przestań wyć
przestań wyć
przestań płakać 

Komentarze

  1. Czasami milczenie bywa zbawienne, w innych przypadkach należy pierwszemu przełamać ciszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się.
      To chyba taka moja mantra. "Staram się, postaram się..."

      Usuń
  2. Powodzenia podczas sesji..i mam nadzieję, że jakoś się między Wami ułoży..

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, rozmawiac trzeba, mam nadzieje, że się dogadacie

    OdpowiedzUsuń
  4. W związku nie zawsze jest kolorowo, ale każdy problem da się rozwiązać.
    Sesja - okropne słowo i choć mnie już nie dotyczy, to wspomnienia nawału nauki nadal mnie przerażają;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli każdy problem da się rozwiązać, to dlaczego ludzie się rozstają?

      Usuń
    2. Bo nie zawsze chcą rozwiązać problem, bo nie chce się im walczyć o związek i wolę pójść na łatwiznę i "założyć" nowy.

      Usuń
  5. też czekam na ten magiczny dzień, kiedy wszystko znowu zacznie się układać, i dla mnie też łaskawy będzie ten dzień!

    uwielbiam Comę! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogie Panie: to jest Wasza broń pt. "domyśl się".

    Broń obosieczna - czasem się możecie się przekonać, że to wcale nie jest takie proste. To domyślenie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem tylko, dlaczego ludzie nazywają coś takiego bronią, jakby związek polegał na walce z drugą osobą.
      Poza tym niektóre kobiety potrafią powiedzieć, o co im chodzi. :)

      Usuń
  7. ech najgorsze jest to że chłopy mają inną ścieżkę myślenia od bab. my przeżywamy na zewnątrz oni wewnątrz. to wszystko komplikuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, ja większość przeżywam wewnątrz.

      Usuń
    2. jesteś introwertyczką?:D

      Usuń
    3. :D mam szczęście do introwertyków:) chłop też introwertyk;p

      Usuń
  8. życzę zdania sesji w takim razie <3 pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. może on sobie nie zdaje sprawy, że Ty mu nie czytasz w myślach? różne są przypadki. mów do nie go. on też musi przemówić. wiosna nadciąga! powoli, ale nadciąga.

    OdpowiedzUsuń
  10. W każdym związku musi przyjść prędzej czy później gorszy czas. I to prawda, że jak nie powiesz facetowi, że coś nie gra to on się sam na pewno nie domyśli. I vice versa, tylko że faceci wcale aż tak dużo nie oczekują jak my ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu po to mamy mowę, żeby rozmawiać. :)

      Usuń
  11. Sama często zapominam, że mój narzeczony nie potrafi czytać.mi w myślach, a to by tyle ułatwiło...
    Z pewnością wszystko się między Wami ułoży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to chyba pogorszyłoby sytuację, gdyby czytał mi w myślach. :P

      Usuń
  12. Powodzenia w dalszej części sesji! Zwykle tak jest, że gdy trzeba coś zrobić to nadchodzi fala innych myśli i spraw, które skutecznie nas od tego odciągają. Trzymam więc kciuki za naukę i nie tylko, w końcu sie ułoży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mnie teraz wiele rzeczy odciąga od nauki...

      Usuń
  13. Powodzenia w sesji, taki czas,nieco taki hmm, nic się nikomu nic nie chce. Przejdzie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia w życiu osobistym i w sesji :) Ułoży się...zawsze się układa przecież!

    OdpowiedzUsuń
  15. podobno jak czlowiek milczy to pokazuje jak bardzo cierpi

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, komunikacja wcale nie jest taka łatwa jakby się mogła wydawać :) trzeba szukać w czym tkwi problem i zrobić wszystko, by to się nie powtórzyło. Życzę powodzenia na sesji! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zawsze MÓWIĆ jest tak łatwo jak się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie też niezbyt łaskawy był dzień... kurcze zapomniałam o tej piosence a jest dziś tak bardzo aktualna u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Do wiosny już niedaleko, wytrwamy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba przyszła pora złapać byka za rogi i poważnie z nim pogadać. Nie ma zmiłuj.
    Powodzenia z egzaminami, dasz radę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz