Liebster ciąg dalszy

Ostatnio odpowiedziałam na pytania Myśli Nieskrywane, ale nie nominowałam nikogo do zabawy. Teraz naprawiam ten błąd i prezentuję zestaw pytań dla Shadow i tradycyjnie każdego, kto zechciałby na nie odpowiedzieć:

1. Czy gdybyś mogła cofnąć się w czasie kilka lat i zmienić jedną swoją decyzję, zrobiłabyś to?

2. Gdybyś mogła zamienić się na jeden dzień życia z dowolnym człowiekiem na ziemi, kto by to był?

3. Wierzysz w życie po śmierci?

4. Masz "swoją" piosenkę?

5. Gdzie czujesz się najswobodniej? 

6. Jak wyobrażałaś sobie swoją przyszłość dziesięć lat temu i jak zmieniło się to wyobrażenie?

7. Czy jest coś, czego absolutnie nie możesz sobie odmówić?

8. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w sieci?

9. Czego chciałabyś się jeszcze nauczyć?

10. Lubisz swoje życie?

11. Czekasz na zombie apokalipsę?

*.*

Jeszcze wczoraj był poniedziałek, a dziś już piątek? Jak to możliwe? Jutro zajęcia, trochę keszowania i happysad, w niedzielę cały dzień w szkole. Żyć nie umierać.


Komentarze

  1. Ciekawe pytania ^^ Szczególnie ostatnie, ale 5 kreatywne, niby proste, ale jeszcze nie widziałam, żeby ktoś wpadł na pomysł zadania go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wymyślić coś innego, bo co to za frajda odpowiadać cały czas na takie same pytania? ;)

      Usuń
  2. A mnie się dwójka najbardziej podoba, daje do myślenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Moim faworytem jednak jest ostatnie pytanie. ;)

      Usuń
    2. Ej no, bez przesady. Ja tylko badam rynek. :D

      Usuń
    3. Masz z nimi jakieś kontakty czy co? Uważaj, bo mózg wyżrą :D

      Usuń
    4. Nie no, zombie przewodnik z przyjaciółkami tworzę. :D

      Usuń
  3. Gratuluję nominację, Shadow! :))
    Emi, bardzo ciekawe pytania :)

    http://okiem-kobiety-na-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi, jak kiedyś kochałam Huntera :)
    A pytania ciekawe, czuję, że fala Liebstera znów zaleje blogi. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też. Miło czasem wrócić do starych ulubieńców. :)
      Co jakiś czas tak się dzieje. :D

      Usuń
  5. Zombiapokalipsa, idealnie XD Nie wiem czy czytałaś podręcznik jak przetrwać, "Zombiesurvival" pana Brooksa?:D Tak mi się skojarzyło, jako osobie na ową apokalipsę czekającą XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie. Czytałam za to jego "World War Z", ale nie byłam zachwycona. Survivalu nie znalazłam w bibliotece, więc na razie odpuściłam. :)

      Usuń

Prześlij komentarz