Liebster Blog Award

Dzisiejszy post sponsoruje Myśli Nieskrywane. Dziękuję za nominację. ;)

1. Przez godzinę masz zdolności parapsychiczne - jesteś medium. Możesz skontaktować się z dowolną ilością osób zmarłych. Kogo wybierzesz? Z kim porozmawiasz najdłużej? A z kim zamienisz dosłownie jedno słowo?

Porozmawiałabym dziadkiem. Zapytałabym go, dlaczego tak szybko się poddał.

2. Teleportujesz się 10 lat wstecz. Co sobie powiesz w jednym zdaniu?

Poradzisz sobie, więc głowa do góry!

3. Co sprawiło, że założyłeś/aś bloga?

Kiedy byłam w gimnazjum, moja ówczesna przyjaciółka założyła bloga, a ja nie chciałam być gorsza, więc poszłam w jej ślady.

4. Którą piosenkę możesz słuchać na okrągło?



5. Co daje Ci blogowanie?

Możliwość wygadania się i poznania ludzi.

6. Co powiesz ludzkości w jednym zdaniu?

Dokąd się tak spieszycie?

7. Kogo widzisz patrząc w lustro?

W te lepsze dni niebrzydką osiemnastolatkę, w te gorsze unikam patrzenia w lustro.

8. Przeniósłbyś/przeniosłabyś się do innej epoki historycznej?

Raczej nie. Tylko w naszej jest internet.

9. Których bohaterów książkowych chciałbyś/chciałabyś mieć za prawdziwych przyjaciół?

Chętnie wskoczyłabym w towarzystwo Skorpionów z Łez Diabła, paczka Harry'ego Pottera też byłaby nie najgorsza - kto nie chciałby przyjaciół, którzy potrafią czarować?, a także Lampka i Mod z Siewcy Wiatru.

10. Scenariusz wieczoru marzeń?

Ja i On, gdziekolwiek.

11. Jak radzisz sobie z szerzącym się egoizmem wśród ludzi współczesnych?

Sama jestem egoistką. ;)

*.*

Wszechobecny zapach grzybów przyprawia mnie o mdłości. 

Zaczęłam kolejny etap walki o papierek wykształcenie. Trzymajcie kciuki.

Komentarze

  1. Krótko i na temat :). W jakiek dziedzinie będziesz walczyć o papierek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chwilowo mam sieczkę z mózgu.
      Rachunkowość.

      Usuń
    2. To nie mów, że mam stałą bo zawsze piszę zwięźle :v.
      Zły kierunek? Ofert pracy znacznie więcej niż w ogrodnictwie.

      Usuń
    3. Nie to miałam na myśli.
      Dobry, przynajmniej daje konkretny zawód.

      Usuń
    4. Wiem, wiem ;).
      Zawód z większymi szansami niż moje - kpina, nie praca.

      Usuń
    5. Sory, taki mamy klimat...

      Usuń
    6. Że za 6000zł to pracuje złodziej albo idiota :v.

      Usuń
    7. Albo szczęściarz. :D

      Usuń
  2. A ja chciałabym być egoistką, ale nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A zostałaś nominowana? Bo jeśli nie, chętnie ułożę dla Ciebie pytania. ;)

      Usuń
    2. Oj, to bardzo chętnie wezmę udział! Nie zostałam nominowana i chętnie odpowiem na Twoje pytania - o ile znajdziesz chwilę, żeby je ułożyć :)

      Usuń
  4. Widzę, że lubisz indyjskie rytmy :D Rozumiem więc, że Bollywood nie jest Ci obcy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Chyba już nawet rozmawiałyśmy o tym. :D

      Usuń
    2. Próbuję sobie przypomnieć tą rozmowę, ale to chyba było dawno bo nic mi się nie przypomina :D

      Usuń
  5. Uwielbiam czytać odpowiedzi na nominacje! Ja zawsze chciałam się przenieść do innej epoki, ale odrzucały mnie warunki higieniczne ^^ O internecie pomyślałam, dopiero jak Ty o nim napisałaś ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego dochodzi jeszcze fakt, że ludzie umierali na choroby, które w dzisiejszych czasach są łatwe do wyleczenia.

      Usuń
  6. ja bym sie przeniosła do romantyzmu:D i nosiła zwiewne kiecki xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla samych kiecek nie warto się przenosić. :P

      Usuń
  7. Odpowiedź na 11 - genialne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótko, zwięźle i na temat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż za kierunek obrałaś tej nauki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zakładałam kiedyś blogi, bo ktoś tam miał, to ja też. Wszystkie umarły śmiercią naturalną xD
    Też wybrałabym Harry'ego, i spółkę :D
    11. - dokładnie, lepszego przepisu na radzenie sobie z egoizmem nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Studiów ciąg dalszy mówisz, zatem powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym się przeniosła do lat 50-80 XX wieku. Niewygodnie mi tu i teraz, nawet z Internetem.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i wszystko wiemy, że naprawdę jesteś fajową kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myśli naprawdę zrobił lawinę Libstera na blogach, które odwiedzam XD I tak czytam wasze wszystkie odpowiedzi i zastanawiam się nad swoimi...i ...sama nie wiem już. Mądre pytania, więc i trudne odpowiedzi niektóre.
    Ale rozwalił mnie motyw "nie chciałam być gorsza" XD Nie chciałaś i wsiąknęłaś, co?:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz