Otwórz oczy, za siebie spójrz

Otwórz oczy, za siebie spójrz
Coś pięknego wokół stwórz
Świat ten nie jest taki zły
Pozwól tylko marzyć i śnić
Tak wiele mogę jeszcze mieć 
Tak wiele ścieżek życia przejść
Czy to przeznaczenie me  
Szamanów Królem, Królem być?
Szamanów Królem, Królem być?

Jeśli w sobie to masz 
Jednym z nich się stań

Teraz całkiem inaczej patrze na świat
Na każde pytanie odpowiedź znam
Czy to przeznaczenie me
Szamanów Królem być?




To jeden z nielicznych polskich openingów, który podoba mi się bardziej niż oryginał. Coś jest w tym tekście, prawda?  Pozwól tylko marzyć i śnić...

Więc dlaczego by nie...
upić się bez alkoholu?
pójść na randkę z przyjaciółką?
wypić piwo na skwerze?
zdjąć niewygodne buty i pomaszerować przez miasto boso?
udawać turystów we własnym mieście?
obmacać nogi pomnika Abrahama?
śpiewać głośno idąc ulicą?
policzyć gwiazd?
zacharowywać się w pracy jak mały uśmiechnięty motorek?
Wciąż mam dosyć zmienny nastrój, na szczęście z przewagą lepszego humoru. Czytam Chustkę, rozmyślam, staram się wyciągać wnioski.


Komentarze

  1. Nie można policzyć gwiazd bo jest ich za dużo :)
    A upić się bez alkoholu można - polecam!
    Dziękuję za uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczegóły. :P Zresztą ode mnie akurat niewiele gwiazd widać, za blisko miasta... Więc może i dałoby się je zliczyć.

      Usuń
  2. Upijanie się bez alkoholu, randki z przyjaciółką, śpiewanie na głos, maszerowanie boso, uśmiechnięty motorek - pewnie, że się da! Polecam! oby jak najwięcej dobrego humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czytałam Chustkę chwilowo film czeka na swoją kolej, bym go obejrzała, ale jakos nie mam nastroju. No i boję się, że się rozlecę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam książkę. Ciężko mi idzie, bo znam zakończenie... A film? Chyba nie dałabym rady.

      Usuń
    2. Ciężko jest. Z książką. Z filmem pewnie też tak będzie. Ale byl nominowany do Oscara, to coś zobowiązuje :)

      Usuń
  4. Podałaś tu przepis na szczęście :D Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. można upić też się pogodą słoneczną, zapachem kwiatów ach i nie ma się po tym kaca...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możemy upić się ze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam "Chustkę" i momentami to chciało mi się płakać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka optymistyczna taka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz